right_side

Tuesday, February 23, 2010

The Only Chance

tiap kali aq sampai port..
x kesah r memana..
even sampai je kat Bangkok..
just transit..
trus carik something tok contact..
nk inform..
time tu ada internet..
trus on..
but..
u x on..
xpe just drop comment je pn cukup..
n pesan kat yah soh kem slm..

and kat Korea aritu pown..
i try my best to contact you..
international call dari my hotel..
x cukup dengan call..
p cabut lari p CC..
yang agak jaoh..
terpaksa menapak..
nak on9..
contact ngan kau..
x kesah r YM or FB or laen2..
walaupun kadang2 aq on..
kau x pat on..
ok..
xpe..
its oke for me..
huhu..

My vessel start sail on 5th January..
maiden voyage to Pasir Gudang, Johor..
each time dah dekat2 dengan Malaysia..
aq check fon..
kot2 ada line..
n terus leh Buzz kau..
tapi.. still too far from shore..
until masuk kawasan Tebrau Straits..
tengok ada line yg tak berapa banyak..
terus trying contact kau..
n 1st kau reply..
"Aaaaaaaa! I've been waiting for you"
aq agak terharu..

after that continue my journey to Sandakan..
Sabah! your place..
wish i can meet u there..
tapi.. xpe lah..
its too too far from KK..
after my vessel anchor..
and i done with my work..
around 3 AM terus anta msg kat kau..
but i used numb laen..
kau pn x caya mula2..
"you're kiddin me rite?"
hehe..
aq gtaw..
x caya call la..
then you call me..
aq nye penat hilang terus..!
walaupun putus2..
tp.. thanks 4 calling dior~

setiap tempat yg ada line..
aq try to msg ngan kau..
sorry if sometimes aq kene p sana sini..
kejap ada kejap tak da..
xleyh wat pe..
emergency bila2 leh jadi..
this is my job..
but still..
ada gap masa even sikit..
aq msg kau..

my hope is..
you are happy bila aq dpt contact kau..
but sometimes..
eyh? not sometimes..
MOST of the time..
you are not too happy..
ur sad..
izit becoz of my absence??
smpai aq pn tak taw nk wat pe..
i still try my best..
this is..
the only chance i can be with u..
the only chance i can talk 2 u..
the only chance i can hear ur laugh..
the only chance i can cure your sadness..
the only chance i can know that you are HAPPY..


-love you dior-

No comments: