right_side

Cak Cak Cak~

My photo
Syed Syairazi. 21. Amek course Marine Engineering kat Malaysian Maritime Academy. Under scholarship Malaysian Marine and Heavy Engineering (MMHE) student. Aq suke Engineering Drawings. Tapi malas nak melukis..! HAHA!

Music in Me

Monday, January 17, 2011

Jatuh Hati


derr..

sementara tunggu duit aku masok..

dah skodeng dah nk beli camera pe..

macam2 brand dah check..

Nikkon..

Canon..

Olympus..

n segala lah yang ada..

hurm..

yes..

duit banyak masok..

tapi..

takkan nak habiskan semua tu tok camera kan?

no need lah kowt..

so..

just grab yang biasa-biasa je lahh..

harga pun tak reach 1000..

so..

pe yang aku nak?

this..

Nikkon Coolpix L110..

dalam website Nikkon..

Harga is just RM8++

boleh la..

rupa pun cun..



nak je beli DSLR..

tapi..

macam rugi lak beli..

y?

camera biasa sekarang pun gambar boleh la dikatakan cun gak..

ley je maen setting2 mcm DSLR..

but..

not bad for cheap camera..

haha!

nak taw spec?

bukak sendiri website dia

salah satu hasil from this camera..


not bad ooh..

n banyak je lagi..

hurmm..

if ada sggestion lain?

ley bagi cadangan..

b4 aku beli..

if dah TERbeli..

xpayah laa..

HAHA!



2 comments:

Kiri said...

bro kau nk guna nikon ke canon ? bajet ?
aku boleh tolong..

Syed said...

nikon ke canon?
tak mau dua2..
Panasonic LUMIX!! HAHA!
Lumix FZ40..
kalo ley angkat 45, aku angkat FZ45..
full stop.