right_side

Cak Cak Cak~

My photo
Syed Syairazi. 21. Amek course Marine Engineering kat Malaysian Maritime Academy. Under scholarship Malaysian Marine and Heavy Engineering (MMHE) student. Aq suke Engineering Drawings. Tapi malas nak melukis..! HAHA!

Music in Me

Monday, January 24, 2011

Hari Pelik

aku mengarang pada 24.01.2011..
jam 2055hr..

hari ni..

pelik..

siang..

aku study kaw kaw nye lah..

Applied Mechanics 2..

dari habuk pun tak paham..

sampai aku ley explain kt Devi..

terer betul..

and guess what..

i've been selected to be __________

shit..

terkena jugak aku..

http://www.emocutez.com

huhu..

lunch?

aku makan awal gila..

pintu dining saloon bukak je..

terus aku masuk dalam..

masok class balek?

maen game..



petang?

jog sangat sangat sangat jauh..

track yang tak pernah-pernah aku lalu..

n lepas jog..

g join budak2 g men ragbi..

siap tegolek-tegolek lagi tu..

then abes main pun lewat..

smpai tak cukup napas aku doh..

pucat muka aku..

nampak giler pucat..

nasib bek la tak free2 je pitam kt padang..

x pernah-pernah..

mmg lari jadual aku..

then balik bilik..

fitness sepam dua..

then terus g mandi..

mandi pun tak pernah-pernah mandi kat shower..

arini lak mandi kat shower..

pas mandi..

siap2 terus g dinner..

n dinner pun sumpah awal gila..

makan?

nasi x sentuh pun even sebutir..

then?

pe je aku mkn?

cuit-cuit ikan goreng..

daging kambing 3 potong besaiz mcm getah pemadam..

pemadam lagi besar aku rasa..

tu je la..

then..

magrib..

spend masa lama oh..

dok temenung je..

mengenang nasib? hehe..

isya..

then..

sekarang..

ngadap laptop..

taip benda merapu nieh..

tak tahu lahh siapa yang membacanya..

badan pun terasa dh penat..

sure lena awal malam ni..







tapi..

aku terasa enjoy life mcm ni..

leh wat hari2 tak?

No comments: