right_side

Cak Cak Cak~

My photo
Syed Syairazi. 21. Amek course Marine Engineering kat Malaysian Maritime Academy. Under scholarship Malaysian Marine and Heavy Engineering (MMHE) student. Aq suke Engineering Drawings. Tapi malas nak melukis..! HAHA!

Music in Me

Sunday, January 30, 2011

Aku bukan cyborg

aku bukan cyborg..

walaupun ada orang yang pernah kata..

yang aku ni macam cyborg..

http://www.emocutez.com

tapi..

aku tetap seorang manusia..

manusia yang ada hati dan perasaan..

dan jugak ada tahap kesabaran dalam diri..

(full stop)

3 comments:

aNis sHazLiN said...

ok3....
k everyone aku la yg ckp c syed ni mcm cyborg....huhu..
sory mse ko im fb aku tu aku xde ar bro..

ape cer sbnrnye ni ar...?

Syed said...

ahh ko memang..
segala nik name bg aku..
-.-"


ape cer?
:)

aNis sHazLiN said...

bru 2...puppet master n cyborg...
yg len2 coming soon...hehehe


da twu cer...^^