right_side

Cak Cak Cak~

My photo
Syed Syairazi. 21. Amek course Marine Engineering kat Malaysian Maritime Academy. Under scholarship Malaysian Marine and Heavy Engineering (MMHE) student. Aq suke Engineering Drawings. Tapi malas nak melukis..! HAHA!

Music in Me

Monday, December 13, 2010

Staf Sarjan Meor


Berkhidmat Memimpin cogan yang mulia,
Maktab Tentera Diraja yang ternama,
Putera-putera sentiasa bersama,
Menjunjung harapan nusa dan bangasa.

ok ok..
cukup lah serangkap..


ok..
story..
Siapa Staf Meor?
ok..
xperlu cerita..
aku nk link kan nih..



ok ok..
dalam link tu cerita dia..
kali ni cerita aku..


dalam Dash-5, beberapa orang kawan aku planning nak sigup (rokok). tapi aku dah ingatkan diorang "weyh. Abang duty dohh ari ni. x pasal lak t doh". tapi diorang wat donno je. diorang p r carik sigup and jumpa la dua bat. amek lighter. letak sigup kt bibir masing-masing n tutup depan sigup tu dengan tangan sebab nak nyalakan lighter. baru sahaja memusing batu lighter tu, dengan tetiba terdengar satu jeritan dari bawah "BOY~ korang nak hisap rokok, jangan la hisap time duty aku. aku bagi gulong kang". kami diatas hanya terdiam.

*ayat dialog tidak lah tepat seperti kejadian. harap maklum*

tu r owh..
tak taw la ape power dia..
leh taw..
bila ada buat salah or baru nak plan buat salah..
PLEASE..
jangan sebut nama dia..
bila sebut..
pergh..
confirm muncul..
-.-"


apepun..
Staf Meor..
walaupun aku tak kena mark dengan dia..
but still aku sentiasa respect dia..
from the way he do his work..
from the way he manage to handle perangai boy..
aku nak bagi tabik hormat kat dia..

"baris, baris sedia!"
"hormat kehadapan, hormat!"
"geeeempor tiga kaliiiii.."
"gempor staf meor, gempor!!"



Selamat Hari Lahir..!!
*sorry r xde gambar staf meor*




yang memberi penghormatan,
433805 Old Putera Syed Syairazi Bin Syed Mustafar
OP Company Bravo 2007
"serve to lead"
cheers!





No comments: