right_side

Cak Cak Cak~

My photo
Syed Syairazi. 21. Amek course Marine Engineering kat Malaysian Maritime Academy. Under scholarship Malaysian Marine and Heavy Engineering (MMHE) student. Aq suke Engineering Drawings. Tapi malas nak melukis..! HAHA!

Music in Me

Tuesday, December 28, 2010

dont let your self down.

Result Keluar! fuh. sungguh best bagi yang mengambek result. tapi aku? aku tak ade result. apehal lak aku tak ada? ye r owh. dah setahun lebih aku tak ada lecture, tak ada pop quiz, tak ada assignment, tak ada exam n paling penting, tak ada Final Exam. tapi bagi yang mengambek final exam tu, camne result korang? hope perform macam yang korang harapkan. perform tak perform tu is hasil usaha korang sepanjang semester. usaha lebih n rezeki ada kat korang, insyallah dapat perform. yang tak berapa perform mcm aku ni, no problem. dah xleh nak ubah dah result tu. tapi, next sem ada lagi kan? ley je take our best shot next sem nanti. ape kesilapan yang dah buat kat previous sem, jadikan la pengajaran. toksah buat lagi. just, jangan biakan result downkan semangat kita semua. it should be like a peransang' for us to chase what we want for next semester. aku tinggal lagi dua semester je. heyy. hope dapat reach target yang sponsor aku nak r. berapa? xperlu la gtaw berapa. tapi aku akan cuba dapat. ok geng. sama2 strive for our excellence! HAHA!

ganbatte!
C=

No comments: