right_side

Wednesday, November 17, 2010

ZzZzZz



orang kata.
cerita mimpi kat orang laen.
tak elok.
hehe.
tak ape.
nak cerita.

mimpi bermula.
tak ingat.
tapi yang penting.
on vacation.
macam camping la.
dok khemah n pe suma tuh.
and.
sangat sangat la ramai.
semua yang ada.
semua yang aku kenal.
tapi.
kenapa kejap sangat eh?
tetiba je kena balek.
HAHA!
biasa lah.
mimpi.
then.
naek kereta.
aku drive.
kat belakang.
ada beliau.
ok.
xde hal la kan.
tapi.
kat sebelah beliau.
ada mamat.
ok.
fine.
sampai satu tempat.
tuka driver.
aku dok depan kat sebelah seat driver.
ok.
jalan balek.
tengok dari cermin belakang.
nampak beliau tengah tersenggok senggok tetido.
kejap kejap tesedar.
takut takut tersilap landing.
alahai.
kesian nya.
aku suruh driver pull over d car.
aku keluar.
p bukak pintu belakang.
suruh mamat dok depan.
mamat just.
macam blank.
"kenapa pulak!"
HAHA!
terus duduk sebelah beliau.
aku tengok beliau.
n beliau senyum tengok aku.
beliau terus peluk tangan aku.
n letak kepala kat bahu aku.
hee.
sangat sangat clear beliau cakap.
"sayang awak"
ngee~

tapi.
kenapa la alarm menyebok dok kejot aku ha!?
heyy.
kacau daun betul lah.
baru la nak berangan.
dush2!
baru kol berapa.
kol 4.
HAHA!
duty kol 4.
kol 4 baru nak bangun.
heyy la cadet.
kepada beliau.
Sayang awak jugak.
oi mamat.
nyebok lah kau.
aku spray kang.
mati sia sia dalam kreta tu kang.
HAHA!


*nak taw siapa mamat?
just tuka M to L then u know who izit.
sebok je nak masok mimpi aku.
HAHA!*

C=

No comments: