right_side

Saturday, March 17, 2012

Service Message

aku rasa bulan ni dah nk rm100 aku topup..
aku pun tak taw kenapa..
rasa mcm baru je lepas topup..
then x lama lepas tu..
credit jadi sikit..
persoalan yg timbul..
aku contact sape?
mane ada oh..
-.-

lame-lame..
baru aku sedar..
ada message something mcm ni..

http://116.0.122.10/engine2/wap/content.php?sms_wap_push_id=217148993&d=0&l=l

and if tekan decline..
msg ni terus hilang..
if tekan accept pun sama..
check inbox, xde message camni..
and bila check credit..
dah ilang RM3!
bongok..
acano aku leh terima msg cani?

lame gak r aku TERbuang kredit sbb ni..
xtaw pe nk wat..
konon nk g digi center..
tapi kat mano jo la..

penah gak g booth digi..
org tu ckp pe?
"tuka amek nombor baru je bang"
plotak mu..
mu cakak snangg..

last-last..
terlintas kat otak aku..
"digi xde mcm celcom ke? kol 1111?"
aku skodeng2 r dlm internet..
oh ada..
DigiHelpline..
pe lg..
kol r..
borak2 ngn minah tu..
and pekkk..
dpt message ni..

"ALL of your SUBSCRIPTION has been TERMINATED"

YES!!

bersamamu~~

No comments: