right_side

Monday, July 5, 2010

Dear Turtle


dear turtle,

akhirnya kau berada di dalam dakapan aq..

tiap malam..

tiap masa yang aku nak..

aku da boleh ada ngan kau Turtle..

dari dulu lagi, 6 month before..

teringin gak nak kidnap kau dari Siti..

tapi..

tak sampai hati coz takut Siti xde geng..

semalam datang..

Siti pas kau kat aku..

hee..

dye jaga kau punya lama dah..

siap buat rantai kat kau..

buat aku musykil..

kau jantan ke betina? haha!

xpe..

skang tanggungjawab jaga kau..

da jadi tanggungjawab aku..

1st thing..

aku nk tutup balek lobang kt belakang kau..

tataw la cane leh belobang..

Siti gigit ke ape ke..

tataw lahh..

nnti free2 aq tutup kan lubang tuh..

dont worry..



masa nak balek semalam..

aq letak kau dalam beg..

baek nye aq sorok kau lam beg..

leh lak kau kua!!

cantek je kepala tesembul kua dari beg..

adoyai..

taw la Siti slalu wat camtu kalau dye letak lam beg..

hehe..




even kau da ada kat aku..

aku harap..

Siti x stop membebel..

hehe..

C=





semenjak tido ngan kau Turtle..
aq slalu bangon lambat..!!
aura siti dah melekat r nieh..
heyy..
xpe2..
bia aura tu lekat lama2..
C=

2 comments:

aNis sHazLiN said...

ayat bahagia doohhhh......haha!

Syed said...

adeh..
mesti r kena bahagia~